page view image

Garness Duo med Torjus Vierli

Med ny, fengende musikk i bagasjen kommer tvillingduoen Garness til Kulturkirken Gamle Fredrikstad! Med seg har de pianist og produsent Torjus Vierli.

Informasjon
event image

Garness har opptrådt i TV-programmer som Absolutt norsk, Beat for Beat, Kjempesjansen og Kronprinsparets julekonsert, og samarbeidet med artister som Marit Larsen, Sigvart Dagsland, Jonas Alaska og Odd Nordstoga. Med seg til Kulturkirken Gamle Fredrikstad har de musiker og produsent Torjus Vierli, kjent bl.a fra sitt mangeårige samarbeid med Sigvart Dagsland.

Publikum kan forvente en lun og personlig konsert med et spennende og dynamisk musikalsk uttrykk i en konstellasjon som en sjelden har sett før. Hildegunn spiller på sitt spesialbygde, stående tromme/perk-oppsett, Ingelin trakterer ulike akustiske og elektriske gitarer, og Torjus spiller både synth-bass og andre velklingende tangentinstrumenter. Etter å ha jobbet sammen i over to tiår er trioen blitt svært samspilte og koser seg "ille" på scenen sammen.